خیلی از مدیران مهمترین بخش CRM را فراموش می کنند

برای تاکید بر روابط مشتری این روزها قرار داده شده، تعداد بسیار کمی از سازمان های بزرگ واقعا درک چگونگی مدیریت آنها. این که آیا شما یک شرکت غیر انتفاعی یا سازمان دولتی، شانس هستند که شما رویکرد به روابط مشتری در سطح گسترده ای در سیستم شروع می شود و به پایان می رسد با نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) — اما اجرای آن به ندرت به پرورش روابط واقعی نیست. به عنوان مشاور من ده ها تن از پیاده سازی بهترین نرم افزار CRM در سازمان های گسترده ای را دیده ام و همواره پیدا کردن که آنها بیش از موفقیت آنها را شکست. این گسل از تکنولوژی یا CTO که معمولا آن را مدیریت می کند نیست. نتیجه استراتژی غلط است.

بیشتر بدانید: نقش مدیران در آموزش کارکنان

بهترین نرم افزار crm

  • مشکل این است که اهداف ادعا CRM را در زندگی واقعی بسیار متفاوت از راه آن معمولا توابع هستند. برای بیشتر سازمان ها، آن درایو فروش، یعنی تبدیل فروش هستند متریک اولیه آن زیر کالیبره شده است. علاوه بر این، پیاده سازی CRM تمایل به شیوه های بی اثر entrench به جای معرفی امکانات جدید: تماس با خود را مشاور CRM متوسط و سوال اول شما به احتمال زیاد دریافت کنید است “روند فعلی خود را برای مدیریت مشتری چیست؟” این روش ممکن است حس را هنگام آوردن در حسابداری یا زنجیره تامین مدیریت نرم افزار، که در آن آمده بیشترین سود از آوردن نظم و وضوح برای یک سیستم موجود است.
  • روابط نیست اعداد، هر چند، و CRM یک ابزار بهره وری نیست. این ابزار ارتباط سازی است — چرا “r” در آن وجود دارد — و این یکی از فرصت های خود را تنها برای قرار دادن تلاش های واقعی و منابع به سمت توسعه شبکه روابط. با درمان آن را بصورت فقط نرم افزار برای بهینه سازی، بیشتر سازمان ها این فرصت از آن.

aug16-24-126172023

در عوض، CRM باید نگرانی های اجرایی، نه فقط آن یکی. بسیاری از شرکت ها آن را مسئولیت CTO زیرا این نرم افزار را شامل می شه. اما مدیریت ارتباط نیز در سیاست تشویقی سازه و مردم بستگی دارد. در محیط تجاری محور مدرن تجارت هیچ استراتژی کسب و کار شما بیشتر از چگونگی روابط را مدیریت می شود داخل و خارج از سازمان تاثیر می گذارد و اگر تا کنون وجود داشت که نقش اجرایی است.

اما چگونه ادراک رابطه مدیر عامل یا CMO مورد مرمت این شکاف? در تجربه من رابطه رهبری boils پایین به سه جزء ضروری.

بیشتر بدانید: چگونه ارتباط موثر با مشتریان خود برقرار کنیم؟

تنظیم چشم انداز شبکه ارتباط

سازمان های بزرگ را حس قوی از هدف — این است استدلال شده و بارها ثابت شده که من آن اینجا تکرار مکررات نمی خواهد. اما به دلایلی، سمت هدف تنظیم برای تبخیر به روابط می آید. همانطور که بسیاری از اهداف است که یک شرکت بزرگ را می تواند وجود دارد، بسیاری از انواع مدل ها ارتباط موثر وجود دارد. در هر دو مورد این مدیر عامل کار به شکل چشم انداز برای جهت آن را و قراردادن آن چشم انداز سازمان است.

درباره روابط فکر می کنم که آمازون پاتاگونیا و Airbnb را با مشتریان خود را. آمازون در مورد اتصال مردم با اطلاعات و فروشندگان آنها نیاز دارید، در حالی که پرورش پاتاگونیا جامعه کاشفان همفکر و استوارت زیست محیطی است. Airbnb تار خط بین ارائه دهنده و مصرف کننده ارتباط شخصی عمیق تر تشویق — حتی، گاهی اوقات، در هزینه به شرکت. هر مدل روشنی و جهانی، داخلی و در بازار قابل درک است. بدون این نوع وضوح وجود دارد کمی فراتر از فروش تبدیل برای CRM برای پیگیری.

به عنوان مثال در Airbnb خصوص آموزنده است. مدل کسب و کار آن — بازار آنلاین برای خوابیدن به همکار — در حال حاضر در خدمات مانند HomeAway و VRBO تاسیس شد. اما Airbnb هر دو از آنها پیشی گرفته فعالانه تشویق میزبان و مهمان به شکل روابط واقعی. عضو می خواست به ارائه عکس ها و اطلاعات کمک میزبان به شهر آنلاین کتاب های راهنما و شرکت پاداش آن میزبان به خصوص پاسخگو با دید بیشتر و حتی کوچک هدیه. به صورت جداگانه، هر حرکت کوچک است اما آنها اضافه کردن به جامعه است که روابط بیش از فعل و انفعالات شدت معاملاتي.  برای رسیدن به موفقیت در پیاده سازی نرم افزار CRM اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار CRM یک ابزار بسیار مهم برای ساخت این اما تنها اگر هست هدف روشن آن را به دنبال, اتفاق می افتد است. این شروع می شود با رهبران سازمانی پرسیدن سوال “چه روابط حیاتی برای موفقیت کسب و کار من است؟” و ادامه می دهد با این سوال “چگونه من آن روابط برای کمک به آنها به جامعه رشد پشتیبانی می کنید؟”

 

Please follow and like us:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>